Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/web/virtuals/50598/virtual/www/wp-content/themes/icy/header.php:17) in /data/web/virtuals/50598/virtual/www/ua-searchbots/ua-searchbots.php on line 75

Co když pohled cestuje moc dlouho? Co to je Expired postcard?

Pohlednice, která je na cestě déle než 60 dní, se v systému označuje jako Expired (česky prošlá). Jakmile se pohled takto označí, tak si můžete losovat novou adresu.

Většina pohlednic do 60 dnů dorazí. Občas se však stane, že z nějakého důvodu pohlednice na místo určení nedojde. Po 60 dnech cestování, kdy se pohlednice označí jako Expired, lze stále pohlednici do jednoho roku od vylosování adresy zaregistrovat. To znamená, že ačkoliv je pohled Expired, tak ji lze stále do jednoho roku zaregistrovat. Po překročení této hranice o 1 den, tedy po jednom roce, se Expired pohlednice úplně vymaže ze systému a pohlednice už nemůže být zaregistrována.

Pohlednice, které jsou Expired, můžeš vidět na stránce Sent postcards.

Jestliže pohled cestuje moc dlouho a už to vypadá, že bude Expired, můžeš zkusit příjemce zkontaktovat – je možné, že pohled zaregistrovat zapomněl a takové připomenutí může věc vyřešit. Vždy se však může stát, že se během cestování pohled ztratí, s tím se musí počítat. V tom případě můžeš, ale nemusíš poslat pohled druhý.

A jak někoho zkontaktovat? Na profilu toho, komu pohled posíláš, klikněte na Send … a message a ve slušnosti mu napiš zprávu s dotazem na tvoji pohlednici. Při psaní zprávy ale buď opatrný – oficiálně bys kontaktovat danou osobu dle Pokynů neměl, doporučujeme příjemce kontaktovat vždy tehdy, až je pohled Expired.

Zpět na dotazy